poniedziałek, 30 stycznia 2012

Metamorfoza Saritka1995 .

Przed : Nie podobają mi się usta oraz brwi . :c Za to nadrobiłaś makijażem , bo jest śliczny <3 .

Po : Sweet girl. Podczas malowania oczu nagle wydały mi sie one takie słodkie i postanowiłam zrobić Cię na słodko . ^ ^ Ale po kolei. Najpierw podwyższyłam usta , zniżyłam nos i podwyższyłam brwi. Potem zmieniłam kolor włosów. Teraz makijaż. Choć masz cos nie coś w salonie to użyłam tylko jednego cienia , bo nigdy nie malowałam tych oczu i nie chciałam zepsuć. Użyłam czarnego cienia jak widać i nałożyłam na niego kredkę oraz dwa tusze do rzęs. Do ust użyłam tej żółtawej (?) pomadki , która stoi na 2 stronie jako pierwsza i tej różowej obok . :33 Policzki pomalowałam różowym pudrem, na głowę dałam bandanke i gotowe. Podoba się. ? ^ ^


1 komentarz:

  1. dziękuję bardzo za metkę. wg mnie jest okej. jednak za słodko. ja inaczej nalozylabym puder. ale makijaz oka jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń